В ім'я науки 15 добровольців зважилися на відважний експеримент. Вісім чоловіків і сім жінок пили алкоголь через трубочку, перебуваючи всередині МРТ сканера (звичайно, по черзі, а не разом). І як заявили вчені, що спостерігали за результатами сканирования, алкоголь добрався до мозку дуже швидко.

Через шість хвилин після поглинання алкоголю еквівалентного трьом келихах пива вже виявилися зміни в клітинах мозку. Така кількість алкоголю достатньо для того, щоб вплинути на можливість керування транспортними засобами і призводить до рівня алкоголю в крові в межах 0,05-0,06%.



У чому ж полягають ці зміни? По-перше, мозок починає у якості поживної речовини використовувати цукор з алкоголю замість звичайної глюкози.

«Наше дослідження показало, що при вживанні алкоголю починає використовуватися альтернативна схема утилізацію енергії. Замість глюкози мозок для своїх потреб починає використовувати продукти розкладання алкоголю »

По-друге, з підвищенням концентрації алкоголю знижується концентрація креатину, що захищає клітини мозку. Також зменшувався вміст холіна, який входить до складу клітинних мембран.

«Судячи з усього, це вказує на те, що алкоголь запускає зміни в мембранах клітин»

Чи є ці ефекти довготривалими, ученим ще належить дізнатися.

«Повторні дослідження на наступний день показали, що зміни в метаболізмі мозку після помірного вживання алкоголю здоровими людьми повністю оборотні, але ми припускаємо, що здібності мозку до самовідновлення знижуються або зовсім зникають при збільшенні вживання алкоголю. Можливо, ці ефекти формують базу для перманентного пошкодження мозку, характерного для алкоголізму »

Звіт про дослідження був опублікований в журналі «Journal of Cerebral Blood Flow and Metabolism".

Схожі записи

    finshkola.ru . London school of economics. изучение итальянского в италии. Обучение языкам.