Окт 15

Вино проти раку

Автор: admin

Помірне споживання червоного вина може знизити ризик захворювання на рак легенів у чоловіків, повідомляється в статті журналу Американського товариства досліджень раку «Cancer Epidemiology, Biomarkers & Prevention»

«Антиоксиданти, що містяться в червоному вині, можуть захищати від раку легенів, особливо якщо мова йде про курців» – заявляє доктор Чан Чао, керівник проведеного дослідження.



Доктор Чао проаналізував дані досліджень чоловічого здоров'я в Каліфорнії, зібрані як в системі охорони здоров'я, так і завдяки добровільним звітів 84 170 чоловіків віком від 45 до 69 років.

Дослідники оцінювали ефект споживання пива, червоного вина, білий вина та лікеру на рівень захворюваності на рак легенів. У ході дослідження робилися поправки на вік, расу, освіта, рівень доходів, індекс маси тіла, історію захворювань дихальних шляхів і легенів, а також паління.

Серед учасників дослідження було визначено зниження ризику захворювання на рак легенів на 2% з кожним келихом вина на місяць. Найсильніша ефект досягався у курців, що споживали 1-2 келиха вина на день. Їх ризик захворювання на рак легенів знижувався на 60%. Втім, ще більше зменшити ризик захворювання міг би відмову від куріння. Некурящі чоловіки ризикують менше, ніж курці, що випивають по келиху червоного вина в день.

Вживання пива, вина та лікеру не показало значною зв'язку з ризиком захворювання.

Дослідники попереджають, що результати їхньої роботи не повинні використовуватися для виправдання надмірного вживання алкоголю.

Схожі записи

    компьютерные столы для дома, кресла кулик.