Сен 28

Найгірше з зол

Автор: admin
экология действие ЭМИ

Те, що зловживання алкоголем шкідливе для здоров'я, відомо кожному. Але ж і зловживати алкоголем можна за-різному. Саме впливу різних паттернів регулярного вживання алкоголю на печінку і було присвячене нове дослідження в Університеті Саутгемптона. Як виявилось, найбільше ризикують здоров'ям ті, хто тривалий час вживає алкоголь щодня, а не ті, хто п'є запоями або напивається пару раз на тиждень.

Найбільша кількість смертей від хвороб печінки у Великобританії зафіксовано саме серед людей щодня або майже щоденно вживали алкоголь. Такий патерн вживання легко розпізнається, а отже з ним можна боротися на ранніх стадіях.



У процесі дослідження розглядалися 234 пацієнта із захворюваннями печінки. +106 Із них мали хвороби, пов'язані з вживанням алкоголю, а 80 – цироз або прогресуючий фіброз. Як показало дослідження, 71% пацієнтів з хворобами, пов'язаними із алкоголем, вживали спиртні напої щодня. Серед пацієнтів, які не страждають цирозом і фіброзом, лише 8% вживали алкоголь у середніх або вище дозах 4 або більше днів на тиждень.

Також було встановлено, що пацієнти, проблеми яких викликані алкоголем, в середньому починали пити раніше за інших (в середньому – у 15 років), а також частіше напивалися у віці більше 20 років.

Доктор Прізвисько Шерон так прокоментував результати дослідження: «Якщо ми збираємося знижувати смертність від захворювань печінки, нам слід боротися не тільки із загальною кількістю вживаного алкоголю, але і з частотою його вживання. Людям, щодня вживають алкоголь, потрібно приділити не менше уваги в нашій роботі, ніж тим, хто п'є запоями »

Частіше всього, за словами лікарів, зустрічаються випадки, коли від періодичного пияцтва віком від 15 до 25 років люди переходять до щоденного вживання алкоголю, що підвищує загальну дозу споживання і серйозно позначається на здоров'ї.

Дослідження було опубліковано в журналі «Addiction».

Схожі записи