радиоволновой лифтинг

Реклама алкогольних поширена напоїв украй широко. Для того щоб в цьому переконатися достатньо увімкнути телевізор чи проїхати по місту. Але як впливає реклама на споживання алкоголю? І найважливіше – наскільки реклама сприяє вживанню алкоголю підлітками і дітьми?

Команда дослідників з університету Лейчестера провела широке дослідження, результати та висновки якого ми сьогодні й розглянемо.

З алкоголем експериментує більшість підлітків. На 15 років половина з них вже п'є алкоголь як мінімум іноді. І все більше напиваються до стану сп'яніння.



Дослідження показали, що попри те, що прямого зв'язку між рекламою і споживанням алкоголю виявити не вдалося, є певні досить прямі зв'язки між рекламою і споживанням алкоголю підлітками.

Молоді люди, що починають пити, зазнають впливу декількох факторів. Основними можна назвати вживання алкоголю батьками і тиск однолітків. У випадку соціального конфлікту, молоді люди більш схильні піддаватися сильнішому з їхньої точки зору впливу. Так що якщо батьки підлітка проти випивки, а друзья, навпаки, постійно підбурюють випити – скоріш за все молоді люди послухають друзів, а не родину.

Реклама алкоголю знайомить з брендами підлітків, але поки що не зовсім ясно підштовхує чи вона до того, щоб почати пити.

Цікаво, що була знайдена закономірність, що показує, що підлітки, які часто відвідують кінотеатри і, теоретично, хто бачить більше реклами, менш схильні напиватися. Можливо, це пов'язане з тим, що до кінотеатрів ходять молоді люди, менш схильні до зловживання алкоголем.

Більша ж схильність телевізійною рекламою просто збільшує шанси на те, що підліток почне пити. Особливо це актуально для реклами слабоалкогольних напоїв. Подібна зв'язок з вживанням пива, вина і більш міцних напоїв, мене очевидна.

Сприяють вживання алкоголю специфічні і асоціації, що використовуються в рекламі. Особливо успіху соціального зображення в рекламі алкогольних напоїв.

Science Daily

Схожі записи